Köpvillkor

1) ALLMÄNNA BESTÄMMELSER

Genom att lägga en bindande order bekräftar köparen att han accepterar affärsvillkoren för leverans av varor som annonseras av säljaren. Förhållandet mellan köpare och säljare regleras av dessa allmänna villkor, som är bindande för båda parter. Köpare måste vara äldre än 18 år.

2) BESTÄMNING AV VAROR OCH TJÄNSTER

Vi erbjuder dig möjlighet att köpa direkt från ditt hem där du kan handla utan att stoppa. Du kan beställa det enkelt och bekvämt med din kundvagn, telefon, e-post eller skrivning på vår adress.
Kontraktets föremål är endast de varor som nämns i köpavtalet - ordern. Mått, vikt, kapacitet och annan information som ges på vår hemsida, kataloger, broschyrer och annan tryckt information är frivillig och baserad på data från tillverkare. Vid inkonsekvenser kommer vi naturligtvis att kontakta dig.
Vi är engagerade i våra kunder. Vi kommer bara att leverera varor i perfekt skick och i enlighet med specifikationer eller typiska kännetecknen för denna typ av varor som uppfyller normer, regler och förordningar i Tjeckien och Tjeckien, välutrustade bruksanvisningar, garanticertifikat och listar servicecenter för garantin om det är normalt för en viss typ av varor .
Villkoret för att uppfylla giltigheten för vår online-order är att fylla i alla nödvändiga uppgifter och uppgifter i orderformuläret. Ordern är också ett förslag till köpeavtal, när inköpsavtalet själv beror på leverans av varan. En formell bekräftelse av säljarens order krävs för att ingå försäljningskontraktet. Särskilt, särskilt hårdare fall, förbehåller säljaren sig rätten att göra kontraktsbekräftelsen personligen eller via telefon och betala en deposition av köparen.
I händelse av att under den tid som varorna beställdes, det fanns en betydande förändring i utländsk valuta eller prisförändringar eller produktutbud som tillhandahålls av leverantören, har vårt företag rätt ordning, med köparens samtycke eller ensidigt ändra med omedelbar verkan. Samma privilegium att reservera även om tillverkaren inte längre levererar den beställda produkten eller en ny version av produkten på marknaden eller väsentligt ändrar priset på produkten.

 

3) BEKRÄFTELSE AV BESTÄMMELSE

Ordern kommer att tas inom 24 timmar efter orderbekräftelsen har skickats via e-post för att skicka dig, du kommer också att informera dig via e-post. Vid tvivel kommer vi naturligtvis att kontakta dig.

4) Avboka bokning

Du kan avbryta en beställning inom 24 timmar via telefon eller via e-post utan att ange skäl. Ange bara namn, e-post och beskrivning av de beställda varorna eller tjänsterna.

5) FULL OCH POST

Vi skickar de varor som beställts per post som kontant vid leverans. Om du är på vår leveransväg meddelas vi via telefon eller via e-post. Genom att beställa och leverans av e-post på mer än 10 000 CZK betalar du ingen fraktkostnader. Det är möjligt att välja ett annat transportsätt enligt specifikationerna i den enskilda beställningen. Fraktpriset kan också variera beroende på vikten av de beställda varorna.

6) LEVERANS TID

Leveranstid är från 3 till 21 dagar, om inget annat anges. Om några artiklar är slutsålda kommer vi att kontakta dig omedelbart.

7) FÖRÄNDRING AV VAROR

Vid behov ersätter vi oanvända och oskadade varor på ett annat sätt. Det är tillräckligt att skicka varorna med det rekommenderade paketet (inte för kontanter vid leverans) till vår adress. Kostnaden för utbytet betalas helt av köparen.

8) ADVERTERING OCH GARANTI

Vi kommer att lösa några klagomål till din tillfredsställelse genom ett individuellt avtal med dig och i enlighet med gällande lag. Köparen är skyldig att inspektera varorna efter övertagandet för att upptäcka eventuella fel och skador. Eventuella brister är att köparen är skyldig att omedelbart rapportera till vårt företag. Vi är inte ansvariga för eventuella fel som orsakas av transportören.

Alla lagliga varor omfattas av en lagstadgad period på 24 månader, om inte annat anges. Garantin täcker endast produktionsfel.

Garantin gäller inte för:

(a) defekter som uppstår vid normal användning
b) Felaktig användning av produkten
c) Felaktig lagring

Claims Procedure:

1) Informera oss om klagomålet per. Telefon, e-post eller skriftlig
2) skicka varorna som ett rekommenderat paket (inte kontant vid leverans) till vår adress
3) Ge anledningen till ditt klagomål, din adress
4) Bevis på de varor som krävs i vår butik

Vi kommer att behandla ditt klagomål så snart som möjligt inom 30 dagar efter etableringen, dvs. övertagandet av varorna av vårt företag. För längre klagomål som bärbara datorer kommer vi omedelbart att informera dig om klagomålen.

 

 

Företagsnamn
adress
stad

telefon:

Lagar och förordningar:
- agera Nej. 455/1991 Coll., On Trades Licensing
- agera Rangordnas. 101/2000 Coll. om skydd av personuppgifter

Tillbaka


Copyright © 2018 goingegravvardar.se.All Rights Reserved.