Frakt & Returer

Frakt & Betalning

BETALNING
Vi accepterar följande kreditkort direkt med vårt konto: Visa, MasterCard, etc. För första gången kunderna, Var noga med att placera din beställning till din faktureringsadress, eller att vi kommer att vägra transaktionen.
Vi har också ta beställningar som betalas via Western Union och Banköverföring Om du vill betala med dem, är du välkommen att kontakta oss för mer information.

Läs följande artiklar för mer information innan du handlar hos oss:
1. Du bör kontrollera att kortet används är ditt eller om du har särskilt tillstånd av ägaren av korten att använda dem. Alla kortinnehavare är föremål för validering kontroller och godkännande av kortutgivaren. Om emittenten av betalkort vägrar att godkänna betalning till oss, kommer vi inte ansvariga för förseningar eller utebliven leverans.

2. Vi vidta alla tänkbara åtgärder så långt som det är i vår makt att göra det, för att hålla information om din beställning och betalning säker, men i avsaknad av vårdslöshet från vår sida kan vi inte hållas ansvarig för eventuella förluster som du kan drabbas om en tredje part få obehörig åtkomst till data du lämnar vid åtkomst eller beställning från platsen.

3. Vi vidtar alla rimliga åtgärder för att göra vår webbplats säker. Alla transaktioner på denna webbplats behandlas med Secure Socket Layer (SSL)-teknik via vår säkra server. Om du är en användare av vår butik, vi lagrar säkert dina kreditkortsuppgifter på våra system. Denna information kommer att vara fullt krypterad och används endast för att behandla korttransaktioner du har startat.

Anmärkningar:
För din egen säkerhet, är din leveransadress samma som faktureringsadressen (som visas på din månatliga kontoutdrag), en del tid om informationen är felaktig, kan det misslyckas betalning kan du gå tillbaka och göra en ny för att betala för det igen kommer det att vara ok.

FRAKT
1. Frakt Metod
1.Airmail (luft post)
2.EMS uttrycker
3.DHL/TNT/UPS/Others

2. Leverans



Fraktmetoder

areal

tid

Airmail(luftpost)

USA, Canada

6-14 virkedager

Australia, New Zealand, Singapore

5-11 virkedager

Storbritannia, Frankrike, Spania, Tyskland, Nederland, Japan, Belgia, Danmark, Finland, Irland, Norge, Portugal, Sverige, Sveits

7-15 virkedager

Italia, Brasil

10-25 virkedager

Andre land

7-15 virkedager

EMS

3-6 virkedager til hele verden

DHL/UPS

2-3 virkedager

 

3. Om Airmail (luft post)
Flygpost (luft post) är e-post som transporteras med flyg. Det är oftast snabbare än ytan post, och oftast kostar mer att skicka. Air Mail kan vara det enda alternativet för att skicka e-post till vissa destinationer, såsom utomlands, etc.
Registrera Flygpost är det objekt som du kan få tracking numret att spåra det på hemsidan.
Mer om flygpost, besök Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Airmail
Om du har några frågor om våra tjänster, kan du besöka vår support forum för att ställa frågor, vår service team för att svara dig direkt.

TRACKING
Nedan finns länkar till några vanliga spåra webbplatser:
Flygpost (Air Mail) (där man kan spåra ditt gods genom post platser i över 90 länder: http://www.track-trace.com/post
UPS: http://www.ups.com/content/us/en/index.jsx (engelska).
http://www.ups.com/content/br/pt/index.jsx (portugisiska).
http://www.ups.com/content/ar/es/index.jsx (spanska).
EMS: http://www.ems.com.cn/english-main.jsp (engelska).
FEDEX: http://www.fedex.com/us/ (engelska).
http://www.fedex.com/us_espanol/ (spanska).
DHL: http://www.dhl.com/publish/g0/en.high.html?main_index=yes (engelska).
http://www.dhl.com.ar/publish/ar/es.high.html (spanska).
http://www.dhl.com.br/publish/br/pt.high.html (portugisiska).
TNT: http://www.tnt.com/country/en_us.html (engelska).
http://www.tnt.com/country/es_ar.html (spanska).
http://www.tnt.com/country/pt_br.html (portugisiska).

Beställ Policy
1. Hur beställer jag en på nätet?
(1) Välj produkter (tillräckliga mängder, storlekar, etc.) som du vill köpa, lägga till objektet i din kundvagn.
(2) Klicka på Kassa-knappen.
(3) Bekräfta leverans information till faktureringsadressen matchar din leveransadress .. Sedan kan du gå vidare till

kassan.
(4) Du kan bekräfta att din betalningsinformation och välj betalningen method.Enter ditt inlösen koden om du har några.
(5) Granska din beställning information innan submitting.You behöver ange dina kreditkortsuppgifter och se till att

informationen är äkta och matchning.
(6) Du kommer att få en e-postbekräftelse av ordning.

2. Anpassade, skyldigheter och moms
Vi har alltid packat ordning som en gåva, men eftersom alla objekt säljs på en leverans oförtullat basis, och därmed en

del länder kan införa importtullar på leveranser. Kunden är ansvarig för eventuella tullar som kan ställas på en leverans

i mottagarlandet.

3. För Annullering
För att avbryta en order, kontakta oss omedelbart. Inställda beställningar levereras inte återbetalas minus en 6% av

ordern (s) totalt pris som är avbokningsavgift. Avbokning avgift för att täcka administrativa kostnader och

transaktionsavgifter inblandade i annullering av ordern (s).

Vi behandlar alla beställningar inom 6-8 timmar efter beställning, så vi kan inte kan annullera en beställning efter att

den är placerad. Hoppas du kan förstå denna centrala punkt.

Vad mer kan vi inte acceptera avbokningar för produkter som redan levererats och vår politik för återvändande kommer

tillämpas i detta fall.

4. Dubblett order
Från tid till annan, fick vi en kopia beställning (två eller flera av mycket likartade order) placeras i en kort period

från varje kund. Av säkerhetsskäl har vi inte tillgång till dina kreditkortsuppgifter från kunder och alla betalningar för

beställningar accepteras av kunden.

Våra order beredning processer automatiseras och vi kan inte fånga dubbla beställningar, om inte larmas av kunder. Vi kan

inte garantera att vi kommer att läsa begäran om att avbryta en kopia för PRI

Returpolicy

Om du inte är nöjd med vår produkt måste du kontakta oss inom några week.All objekt skickas tillbaka till oss måste vara i

ursprungligt skick ienot slitna, ändrats eller tvättas med alla anslutna taggar. Eller gods kommer att returneras till

avsändaren.
1. En återgång tillstånd måste erhållas från kundservice specialist. Eller tillbaka paketet kommer tillbaka till dig.
2. Ange en anledning för retur för att återfå godkännande och returadress.
3. Packa varan ordentligt. Inkludera följande information med din retur: Bill till namn, adress, fartyg till namn, adr

Tillbaka


Copyright © 2018 goingegravvardar.se.All Rights Reserved.